عطر ادکلن

عطر و ادکلن

عطر ادکلن

عطر و ادکلن

عطر ادکلن جیمی چو من آیس-Jimmy choo Man Ice

عطر ادکلن جیمی چو من آیس-Jimmy choo Man Ice

عطر ادکلن جیمی چو من آیس-Jimmy choo Man Ice عطری است شیرین.این عطر در سال ۲۰۱۷ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن جیمی چو من آیس-Jimmy choo Man Ice عطری است مردانه و لاکچری.

عطر ادکلن جیمی چو من آیس-Jimmy choo Man Ice

عطر ادکلن جیمی چو من آیس-Jimmy choo Man Ice، عطری است ساده و طبیعی بر پایه رایحه مرکبات.

رایحه ابتدایی عطر با بوی شاداب و تند و تیز و کمی شیرین از ترکیب رایحه بالنگ و ترنج آغاز می شود که حضور نعنای هندی در کنارشان حسی تیز و کمی گیاهی به وجود می آورد. با گذر زمان از تندی مرکبات کاسته شده و پس از اضافه شدن مشک عطر کمی شیرین تر و جذاب تر می گردد و نعنای هندی نیز حس خاکی ضعیفی را در پس زمینه ایجاد می کند که به مردانه تر شدن رایحه کمک می نماید.

  • رایحه اولیه : ترنج , نارنگی ماندارین , انبه
    رایحه میانی : خس خس , سیب , سدر , نعناع هندی
    رایحه پایه : خزه درخت بلوط , مشک , آمبروکسان

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر جیمی چو من آیس

ادکلن جیمی چو من آیس

جیمی چو آیس مردانه

Jimmy choo Man Ice

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.