عطر ادکلن

عطر و ادکلن

عطر ادکلن

عطر و ادکلن

عطر ادکلن پنهالیگون جوبیلی بوکت-Penhaligon`s Jubilee Bouquet

عطر ادکلن پنهالیگون جوبیلی بوکت-Penhaligon`s Jubilee Bouquet عطری است تند و شیرین.این عطر در سال ۱۹۷۷ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن پنهالیگون جوبیلی بوکت-Penhaligons Jubilee Bouquet عطری است زنانه و جذاب.

عطر ادکلن پنهالیگون جوبیلی بوکت-Penhaligon`s Jubilee Bouquet

عطر ادکلن پنهالیگون جوبیلی بوکت-Penhaligon`s Jubilee Bouquet،عطری است با ساختاری کلاسیک و شکیل که شروعی سبز، تمیز و صابونی مانند از رایحه خزه بلوط و مرکبات دارد که حس گلی، سبز و تندی تیزی را می توان در کنارشان استشمام نمود. با گذر زمان حس صابونی آرام گرفته و پس از اضافه شدن مشک عطر کمی رو به شیرینی تمایل پیدا می کند و همزمان با این تغییرات رایحه گل زنبق نیز نمایان می گردد. رایحه میانی و پایه عطر رایحه ای نیمه شیرین، گلدار و پودری است که حس شاداب و سبزی را نیز می توان همراه با آن استشمام نمود.

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر پنهالیگون جوبیلی بوکت

ادکلن پنهالیگون جوبیلی بوکت

پنهالیگون جوبیلی بوکی

Penhaligon`s Jubilee Bouquet

عطر ادکلن پنهالیگون زیزونیا-Penhaligon`s Zizonia

عطر ادکلن پنهالیگون زیزونیا-Penhaligon`s Zizonia عطری است گرم و تند.این عطر در سال ۱۹۳۰ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن پنهالیگون  زیزونیا-Penhaligons Zizonia عطری است زنانه و کلاسیک.

عطر ادکلن پنهالیگون زیزونیا-Penhaligon`s Zizonia

عطر ادکلن پنهالیگون زیزونیا-Penhaligon`s Zizonia،عطری است نیمه شاداب و رسمی از ترکیب گل ها، روایح ادویه ای و همراهی گیاهان معطر.

رایحه ابتدایی عطر با بوی شاداب و تندی و تیزی از ترکیب مرکبات و اسطوخدوس و همراهی رایحه گلی مشخصی از شمعدانی آغاز می شود که رایحه ای دلپذیر را با کمک هم ایجاد می کنند. با گذر زمان حس شاداب ملایم تر شده و عطر رو به سمت شیرینی و گرم تر شدن تمایل پیدا می کند و همزمان رایحه ادویه ای مشخصی شامل جوز، هل و زنجبیل نیز پدیدار می گردند. رایحه میانی و پایه عطر رایحه ای گرم، نیمه شیرین، گلی، کمی شاداب و گیاهی مانند است که حس ادویه ای ضعیفی نیز در پس زمینه آن ها وجود دارد.

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر پنهالیگون زیزونیا

ادکلن پنهالیگون زیزونیا

پنهالیگون زیزونیا

Penhaligon`s Zizonia

عطر ادکلن پنهالیگون بایولیا-Penhaligon`s Bayolea

عطر ادکلن پنهالیگون بایولیا-Penhaligon`s Bayolea عطری است خنک و تلخ.این عطر در سال ۲۰۱۴ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن پنهالیگون بایولیا-Penhaligons Bayolea عطری است مردانه و لاکچری.

عطر ادکلن پنهالیگون بایولیا-Penhaligon`s Bayolea

عطر ادکلن پنهالیگون بایولیا-Penhaligon`s Bayolea،عطری است با ساختاری کلاسیک، شاداب، تلخ و رسمی که شروعی مرکباتی از رایحه لیمو به همراه حسی تلخ، گیاهی از اسطوخدوس و خزه بلوط دارد. با گذر زمان اسطوخدوس قوی تر و رایحه چوب سدورس نیز به جمع روایح اضافه می گردد که باعث می شوند عطر تلخ تر شده و حسی چوبی و فلفلی مانند پیدا کند که رایحه شادابی از مرکبات و حس تمیز و صابونی مانندی از خزه بلوط و اسطوخدوس نیز همراهشان است.

  • رایحه اولیه : علف لیمو , نارنگی ماندارین , نارنگی
    رایحه میانی : بهارنارنج , اسطوخودوس , فلفل , هل
    رایحه پایه : خزه درخت بلوط , چوب صندل سفید , مشک , کهربا , سدر , نعناع هندی

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر پنهالیگون بایولیا

ادکلن پنهالیگون بایولی

پنهالیگون بیولیا

Penhaligon`s Bayolea

عطر ادکلن پنهالیگون ایریس پریما-Penhaligon`s Iris Prima

عطر ادکلن پنهالیگون ایریس پریما-Penhaligon`s Iris Prima عطری است ملایم و شیرین.این عطر در سال ۲۰۱۳ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلنپنهالیگون ایریس پریما-Penhaligons Iris Prima عطری است زنانه و مردانه و جذاب.

عطر ادکلن پنهالیگون ایریس پریما-Penhaligon`s Iris Prima

عطر ادکلن پنهالیگون ایریس پریما-Penhaligon`s Iris Prima،عطری است شکیل و بسیار خوشبو که شروعی سبز، تمیز و کمی پودری از ترکیب رایحه زنبق و مرکبات دارد. با گذر زمان و اضافه شدن کهربا حس شیرین ملایم و مطبوعی در عطر پدیدار گشته و رایحه چرم نیز کم کم جای خود را در بین دیگر روایح باز می کند. رایحه میانی و پایه عطر رایحه ای نیمه شیرین، گلی، پودری، کمی تلخ و چرمی مانند است که حسی بسیار شکیل و دوست داشتنی دارد.

  • رایحه اولیه : ترنج , فلفل صورتی
    رایحه میانی : زنبق , یاس
    رایحه پایه : وانیل , چوب صندل سفید , خس خس , لوبان , کهربا , چرم

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر پنهالیگون ایریس پریما

ادکلن پنهالیگون آیریش پریما

پنهالیگون آیریس پریما

Penhaligon`s Iris Prima

عطر ادکلن پنهالیگون لاواندولا-Penhaligon`s Lavandula

عطر ادکلن پنهالیگون لاواندولا-Penhaligon`s Lavandula عطری است خنک و تند.این عطر در سال ۲۰۰۲ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلنپنهالیگون لاواندولا-Penhaligons Lavandula عطری است زنانه و مردانه و شیک.

عطر ادکلن پنهالیگون لاواندولا-Penhaligon`s Lavandula

عطر ادکلن پنهالیگون لاواندولا-Penhaligon`s Lavandula،عطری است بسیار متعادل و خوشبو بر پایه رایحه گیاهان و وانیل.

بطری لاواندولا کاملا کلاسیک طراحی شده است. روی بطری نام Lavandula و نشان تجاری Penhaligon’s در برچسبی طلایی دیده می‌شود. مایع درون بطری از روی شیشه قابل‌مشاهده است.درپوش عطر شکلی کروی دارد و به‌خوبی روی شیشه سوار شده است. روبان بنفشی دور گردن بطری بسته شده و روی آن نشان Penhaligon’s با رنگ طلایی چاپ شده است.

رایحه ابتدایی این عطر با بوی شاداب و نیمه شیرینی از وانیل و مشک و همراهی حسی گیاهی، سبز و کمی تلخ از رایحه اسطوخدوس آغاز می گردد که رایحه لطیفی از گل ها نیز در پس زمینه آن ها به مشام میرسد. با گذر زمان عطر کمی شیرین تر و گرم تر شده و حس گیاهی و تلخ آن نیز کمی قوی تر می شود اما تعادل بسیار خوب بین روایح شاداب و شیرین آن تا انتها حفظ گشته که رایحه را بسیار دلپذیر نگه می دارد.

  • رایحه اولیه:ریحان، دارچین و فلفل
    رایحه میانی:گیاه مریم‌گلی، اسطوخودوس و گل زنبق دره
    رایحه پایه:دانه‌ی تونکا، وانیل، مشک و عنبر

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر پنهالیگون لاواندولا

ادکلن پنهالیگون لاواندولا

پنهالیگون لاواندولا

Penhaligon`s Lavandula